دنیای این روزای من

صدای من از دنیای درون

دنیای این روزای من

صدای من از دنیای درون

ما دو تا شدیم...

من قرار شد که وارد هوای عاشقانه مامی و بابام بشم و حضورم با جواب آزمایش مامی قطعی شد... حالا باید دید قلبم تشکیل شده یا نه... در این اثنا آقای هاشمی رفسنجانی فوت شدن و سه شنبه ۲۲ دی تعطیل عمومی اعلام شد... مامی با عجله روز دوشنبه ۲۱ دی ماه دم غروب به سونوگرافی خانم دکتر کریمی مراجعه کرد و جز نفرات آخر پذیرش اون روز بود... دقیق تر بخوام بگم نفر یکی مونده به آخر پذیرش شد... اینقدر موضوع عادی بود که بابام مامیم رو پیاده کرده بود و همراهیش نکرده بود چون اون منطقه جای پارک به راحتی گیر نمیاد... خلاصه وارد اتاق سونوگرافی میشه و به محض اینکه پروپ رو خانم دکتر روی شکم مامی قرار میده میگه "دوقلو"، بچه ها بیاید دوقلو... مامی میگه حتما اشتباه شده اما خانم دکتر مانیتور مقابل مامی رو روشن میکنه و ما رو نشونش میده... دو جنین با ضربان قلب منظم در دو کیسه جدا و دو جفت جدا روءیت میشه... مامی شوکه میشه و با پاهای لرزون به سمت خروجی مطب حرکت میکنه... به ماشین که میرسه اول در عقب ماشین رو برای قرار دادن کیفش باز میکنه و همزمان به بابا میگه"مهدی دوقلوئه" و بابام هم جواب میده"ماشالا"... اول با مامانی تماس میگیرن و مامانی هم شوکه میشه و یه جعبه شیرینی هم برای خونه مامانا تهیه میکنن و اونا هم شوکه میشن... بعد از ۱۱ سال هوای عاشقانه و دونفره خونه بابا رو داریم نه با یه نوزاد بلکه با دو نوزاد متفاوت میکنیم...

چون دو تا شدیم از پست بعدی کاتب یعنی سوزه مامی از دنیای بیرون برای ما مینویسه...

ضمنا اولین عکس دو نفره مون هم میذارم ببینید به قول مامی داریم بای بای میکنیم و دست تکون میدیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد