دنیای این روزای من

صدای من از دنیای درون

دنیای این روزای من

صدای من از دنیای درون

آغاز روزهای سخت سوزه مامی...

۲۸ دی ماه یعنی پایان هفته هشتم بارداری بعد از یه بحث مفصل توی مرکز و ضعیف شدن اعصابم شب راهی بیمارستان صارم شدم... نمیدونم جفت کدومتون پایین بود ولی حسابی زندگی منو و بابا رو تحت تاثیر قرار داد... خانم دکتر قلبتون رو چک کرد و بابا اولین بار بود که شما رو میدید و کلی براش جالب بودید...

به هر حال مامی وارد استراحت مطلق شد اونم وسط امتحانات پایان ترم... چهارشنبه امتحان پایان ترم اصطلاحات پزشکی داشتم و تو نوبت دکتر و سونوگرافی بود... به هرحال هماتومی تشکیل نشده و ضربان قلبتون منظمه...

امتحانات مامی تموم شد و مامی علاوه بر استعفا از کار در مرکز رانندگی و کار سنگین رو هم تعطیل کرد که شما رو بتونه حفظ کنه... برای روز شنبه ۳۰ بهمن هم وقت غربالگری اول در موسسه نسل امید ساعت ۷ و نیم صبح رزرو شد...

عاشقونه های مامی و بابا تازه شروع شد و بابا خیلی مواظب منو شماهاست...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد