دنیای این روزای من

صدای من از دنیای درون

دنیای این روزای من

صدای من از دنیای درون

غربالگری اول...

غربالگری اول انجام شد... کلاس های ۳۰ بهمن رو مامی به خاطر شما تعطیل کرد...روز ۳۰ بهمن حدود ساعت ۷ صبح با بابا و مامانا در موسسه نسل امید حاضر شدیم... قبل از ما یه خانم و آقا اومده بودن و موقع نوبت گرفتن  اونا شماره یک شدن و ما شماره ۲ شدیم... به ترتیب نوبت برای آزمایش خون وارد فاز غربالگری شدیم... بابا و مامانا در بخش پذیرش موندن و مامی رفت طبقه سوم برای سونوگرافی غربالگری...با اون خانم که شماره ۱ بود همصحبت شد اسمشون مینا ایلیکا بود و ۲ سال از مامی کوچکتر بود در بین صحبتها مامی متوجه شد که خواهر مینا بیمار دکتر نیک نفس در بیمارستان صارم هستن و قرار شد برای مامی از خود دکتر نیک نفس روز چهارشنبه معرفی نامه بگیره...

سونوی غربالگری اول شما حدود ۴۰ دقیقه طول کشید و شماها به قول خانم دکتر همکاری نمیکردید...همزمان هم بابا و مامانا از مانیتور در طبقه اول شماها رو میدیدن... مرحله دوم هم پروفسور طهماسب پور سونوها رو چک میکردن اگر امکان داشت جنسیت رو با احتمال بالا مشخص میکردن... جنسیت شما رو یه پسر و یه دختر تشخیص دادن و گفتن همه چیز خوبه... حدود ساعت ۱ بعدازظهر راهی خونه شدیم و تا شب مامی از خستگی هیچکاری نتونست انجام بده... روز چهارشنبه چهارم اسفند جواب غربالگری آماده بود و من و بابا راهی موسسه شدیم... تریزومی ۲۱ یکی از شما ۱ به ۲۵۶ بود و nt ش ۲.۹ بود و در مرز قرار گرفته بود... راهکار روتین انجام آزمایش آمنیوسنتز بود که خطر سقط هر دوی شما رو بالا میبرد... برای اولین بار بغض کردم چون به خاطر سن مامی این عدد در مرز قرار گرفته بود... نتیجه غربالگری رو به دکتر نشون دادم و قرار شد خانم دکتر حنطوش زاده هم نظر بدن... یه معرفی نامه برای دکتر حنطوش زاده گرفتم و قرار شد یکشنبه اول وقت برم تو نوبت ویزیت دکتر حنطوش زاده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد